| Aktivität vom 29.03. | |
|---|---|
| DATUM | 29.03.2025 |
| ZEIT | 14:00 - 17:00 |
| ORT | Schulhaus Watt |
| INFO | Hoi zämeee
De Samschtig treffemer eus am 14:00 Uhr bim Watterschuelhus und dette isch am 17:00 denn au wieder Schluss. Mir trainiered fürs Unihockeyturnier🥅🏑
Mitneh münder:
– Sportchleider
– Halleschueh!!
– Falls ihr möchtet Unihockeyschläger (nöd verchratzt)
– Volli Trinkfläsche
– liechte Zvieri
Mir freued eus uf eu!
Eui Pfadistufe😁
|
