| Aktivität vom 05.04.2025 | |
|---|---|
| DATUM | 05.04.2025 |
| ZEIT | 13:30 - 16:00 |
| ORT | Wisacher |
| INFO | Hoi zäme De Samschtig treffemer eus am 13:30 Uhr bim Wisacherigang und dette isch am 16:00 Uhr au wieder Schluss. Mir werded nomal richtig trainiere, sodass mer am Sunntig gwünned😉🥅🏑
Mitneh münder: – Sportchleider (scho azoge) – En Unihockeyball (falls möglich) – En Outdoor-Unihockeyschläger (falls ihr keine hend, fröged eui Gspöndli, jede muss eine ha oder nebed eifach mehreri mit wänner händ) – Volli Trinkfläsche – chliine Zvieri – Sunneschutz
Mir freued eus uf äs sportlichis Wuchenend 🥇 Eui Pfadistufe |
